onsdag 1 juli 2009

Trångt när drevet går

Eftersom jag jobbar med PR kändes seminariet om vad som händer "när mediedrevet går" som en given aktivitet... så tänkte uppenbarligen fler än jag.

Tillsammans med en stor skara andra fick jag vända i dörren. Bland dem fanns flera namnkunniga journalister, presschefen på det stora matföretaget och några inte helt okända fackliga profiler. De har kanske (?!) redan erfarenhet av hur det går till i verkligheten. Jag hade tyckt att det var skönt att få kunskapen genom andra istället för att uppleva det själv.

/Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar