torsdag 2 juli 2009

Paus

På fjärde dagen räcker inte energin längre än till en kopp kaffe och en stund med Dagens Nyheter i skuggan på Stortorget i Visby.

Jag får sällskap av Lars Flodin, ordförande i Skolledarförbundet, som också har behov av att samla tankarna lite.

Kanske är det jag som är övermätt på intryck, men den här förmiddagen finns det inget i det stora utbudet som lockar mig. Det får bli en tur till Gotlands Fornsal istället.

/Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar