På fjärde dagen räcker inte energin längre än till en kopp kaffe och en stund med Dagens Nyheter i skuggan på Stortorget i Visby.
Jag får sällskap av Lars Flodin, ordförande i Skolledarförbundet, som också har behov av att samla tankarna lite.
Kanske är det jag som är övermätt på intryck, men den här förmiddagen finns det inget i det stora utbudet som lockar mig. Det får bli en tur till Gotlands Fornsal istället.
/Annika
torsdag 2 juli 2009
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar