fredag 3 juli 2009

Det känns att vi närmar oss slutet

Sista dagen för mig här i Visby. Har varit väldigt intensiva dagar och nu känner jag mig mogen att åka hem igen. På förmiddagen var jag på Ledarnas och Almegas seminarium, "Rör inte min lön". Mycket välbesökt.

Efter detta har jag strosat runt lite planlöst och kan konstatera att aktiviteten har sjunkit betydligt i jämförelse med föregående dagar. Kanske är det fler än jag som känner att de är "klara" för den här gången. Med andra ord:

Klart slut från Anki i Almedalen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar