tisdag 30 juni 2009

Som förr i tiden...

... måste man tänka när tekniken fallerar. Det mobila samhället känns långt borta när det handlar om att stå still på en punkt utomhus för att kunna prata i telefon och det mobila bredbandet kan liknas vid en hägring... Men om journalisterna förr kunde ringa in sina artiklar till redaktionen så kan väl vi : ) Sänder en tanke till dem som faktiskt har mer bråttom i nyhetsflödet än vad vi har här på bloggen. Och håller tummarna för att kollegorna ska ha större tur med nätet idag än igår.

/Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar