fredag 26 juni 2009

Ingen läser bloggar under Almedalsveckan...

... skriver docenten i statsvetenskap Henriks Oscarsson på sin blogg idag. Det skulle ju kunna göra mig orolig, eftersom poängen med att skriva också måste vara att bli läst?!

Men, liksom Henric O låter jag mig inte nedslås. Jag tänker skriva på, och det gör mina kollegor också. Skulle vi inte skriva alls så skulle ju inte du kunna läsa. Om du verkligen läser det vet vi först efteråt - och allra helst om du kommenterar. Så gör det!

/Malin Bengtsson
pressekreterare/informatör
som åker till Almedalen för att kolla in vad Ledrna kan lära av de rutinerade arrangörerna och de kreativa nykomlingarna.

3 kommentarer: