måndag 29 juni 2009

Det finns en bristande insikt om lönen som styrmedel...

... sa Annika Elias på vårt fullsatta seminarium "Rör inte min lön" idag. Hon resonerade kring den stora kostnad som lönen är för varje arbetsgivare och vilken skillnad det skulle kunna göra att flytta makten över lönen till de individer det handlar om - chefen och den anställde.

/Freja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar