... sa Annika Elias på vårt fullsatta seminarium "Rör inte min lön" idag. Hon resonerade kring den stora kostnad som lönen är för varje arbetsgivare och vilken skillnad det skulle kunna göra att flytta makten över lönen till de individer det handlar om - chefen och den anställde.
/Freja
måndag 29 juni 2009
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar