Andra bloggar om vårt seminarium "Rör inte min lön".
"Morgonen inleddes med frukostseminarium kring individuell lön. Undersökning på undersökning visar att arbetstagarna, särskilt de yngre, vill ha individuell lönesättning och möjligheter att påverka sin lön. Ändock har vi inte kommit tillräckligt långt. Den ideologiska debatten är i hamn, men praktiskt är vi inte där, som vår ordförande och i detta seminarium paneldeltagaren Eva Nordmark uttryckte det. Kom också fram att det är viktigt att vi har bra verktyg för att det ska fungera på ett ändamålsenligt och rättvisare sätt", skriver Veronica Karlsson förtroendevald SKTF på sin blogg.
//stefan kummås, omvärldsbevakare
måndag 29 juni 2009
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Sätt lön på rätt sätt
SvaraRadera