måndag 29 juni 2009

Fullsatt

Lokalen räckte inte till vid det första seminariet "Rör inte min lön" nu på måndagen. Almega skriver vidare på sin blogg att "en intressant integrationskrock eller ska man säga kulturkrock utspelade sig. På seminariet stod två perspektiv mot varandra. Den unga generationen som är van att föra sin egen talan med stort självförtroende, och företrädare för ett Sverige där den enskilde förväntas bli företrädd av andra".

//stefan kummås

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar