Imorgon är det dags för Ledarnas andra seminarium tillsammans med Almega på Hästgatan 12. Så här såg det ut i måndags.
Här hittar du hela programmet. Läs också vad Svenska Dagbladets Cecilia Axelsson rapporterar i tisdagens näringslivsbilaga från seminariet och lönediskussionerna i Almedalen.
/freja
torsdag 2 juli 2009
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar