torsdag 2 juli 2009

Inför morgondagens seminarium

Imorgon är det dags för Ledarnas andra seminarium tillsammans med Almega på Hästgatan 12. Så här såg det ut i måndags.



Här hittar du hela programmet. Läs också vad Svenska Dagbladets Cecilia Axelsson rapporterar i tisdagens näringslivsbilaga från seminariet och lönediskussionerna i Almedalen.

/freja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar