tills planet till Almedalen lyfter. Jag åker på söndag förmiddag och kommer att värma upp med ett seminarium som heter "Styr politiska sympatier chokladkonsumtionen?" som arrangeras av United Minds. Känns lite lagom lättsamt som uppstart.
/freja annamatz
fredag 26 juni 2009
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Heja Freja!
SvaraRaderaJag följer er på distans.
/Krister, just återkommen från en underbar helg med sol, bad och fest i Oslo.